Xenioo Conversational Chatbot Platform

Med vores Chatbot Platform kan du automatisere samtaler mellem virksomheder og mennesker!

Kunde og brugerdialoger klares let med Xenioo Chatbot platformen. Kommunikér på din kundes foretrukne kanal, og øg kundetilfredsheden for hver samtale. Xenioo Conversational Chatbot Platform gør kundeengagement til en leg! Driv dialoger med dine kunder på alle tidspunkter og kanaler i én platform. Kundeservice, support, marketing eller salg - LINK Mobility's Conversational AI Chatbot holder dig konkurrencedygtig!

Alle kanaler ét stedBetjen alle dine kommunikationskanaler på én platform
Begynd straksBrowserbaseret brugerflade - ingen installation af software. 1,2,3 du er igang med Xenioo!
ImplementeringAnvend Xenioo Conversational Platform med dine Messaging tjenester, på dit website eller app universe
Brugervenligt & simpeltAlle Use Cases kan kortlægges og implementeres med det samme
PersonaliseretTalrige muligheder for personalisering og rapportering

Xenioo Conversational Chatbot Platform

Med Xenioo Conversational Chatbot Platform kan du interagere med dine kunder, uanset hvad tid det er, dag eller nat. Fra kundeservice til salg og videre, frigør kraften i Conversational Artificial Intelligence (AI) for at gør din virksomhed konkurrencedygtig.

Xenioo er en intuitiv og brugervenlig Chatbot platform, der gør det muligt for virksomheder i alle størrelser at skabe skræddersyede chatbots hurtigt og nemt. Med Drag & Drop funktionalitet kan du skabe omfattende, interaktive chatbots til at engagere dine kunder og forbedre kundeoplevelsen. Platformen er meget fleksibel og kan tilpasses til specifikke forretningsbehov, som leadgenerering og kundeservice eller eCommerce og produkt forespørgelser.

Ved at bruge Xenioos Chatbot platform kan du automatisere kundeserviceinteraktioner. Chatbots er i stand til at svare på almindelige forespørgsler og yde assistance til kunder uanset tidspunkt. Det betyder, at du kan forbedre kundetilfredsheden ved at give hurtige og hjælpsomme svar og reducere ventetiden på support og i kundeservice.

Xenioo chatbot platform kan generere leads og øge salget. Ved at interagere med kunderne i realtid kan chatbots tilbyde personlige anbefalinger og intelligent vejledning og datadrevet rådgivning om relevante produkter og tjenester. Det øger ikke kun kundernes konverteringsrate og skabe vækst i din omsætning, men skaber en exceptionel kundeoplevelse!

Omnichannel Conversational Platform

Med Xenioo Conversational Chatbot Platform kan du interagere med dine kunder, uanset tid på døgnet. Din chatbot er altid på arbejde! Alt fra kundeservice til salghåndteringsdialoger kan automatiseres. Frigør Xenioo's kraftfulde Conversational Artificial Intelligence (AI) for at forblive konkurrencedygtig og altid være på forkant med kundehenvendelser.

Xenioo er en chatbot platform, der kan automatisere dialoger og kommunikation mellem virksomheder og personer på tværs af en lang række forskellige tekst- og talekanaler:

WhatsApp Business, Telegram, Facebook Messenger, Live Chat, RCS, SMS, Slack, Microsoft Teams, Google Business Messages, Discord, Instagram, Voice, Alexa, Google Assistant, Custom Channels og mange flere.

På tværs af sektorer og brancher anvender globale virksomheder konversationsplatforme til at strømline og skalere deres drift:

I kølvandet på det digitale skift verden ser, er det vigtigere end nogensinde før at levere en dialogbaseret, højkvalitets og personlig kunderejse på de rette kanaler, på det rigtige tidspunkt. Det er her, Xenioo Conversational Chatbot Platform by LINK, kommer ind i billedet! Saml alle dine kommunikative opgaver i én platform og se kundetilfredsheden stige!

Læs mere om Xenioo her.

Xenoo hjælper dig med bedre kommunikation

Personalisering

Giv personlige produkttilbud og produktanbefalinger ved hjælp fra AI-teknologi. Xenioo Conversational Chatbot Platform forbedrer kunderejsen og forkorter købsprocesserne gennem optimerede budskaber baseret på kundens specifikke behov, adfærd og profildata.

Kundetilfredshed

Kundeservice holder åbent for 24/7 support med Xenioo! Hurtige triggerbaserede svar på indgående spørgsmål om køb, produktspecifikke spørgsmål, leveringsstatus og opdateringer efter gennemført køb. Oprethold det høje serviceniveau hele døgnet gennem prædefinerede interaktioner. Samtidig med du forbedre medarbejdernes effektivitet, og opfylder kundernes ønsker!

Rich Content

Kommuniker med kunderne gennem personlige, indholdsrige samtaler. Forbedr kvaliteten af dine leadgenereringskanaler, og guide potentielle kunder gennem kunderejsen. Etablér en stærk kundeoplevelse gennem en tilpasset, digital samtale- eller chatbaseret dialog.

Avancerede funktioner

  • Byg din egen Chatbots på tværs af kanaler! Brug Builder funktionen til at designe flows og samtaleuniverser på tværs af dine kunders fortrukne kanaler. Design personlige kunde- og brugerrejser, samt situationsbestemte dialoger. Test dine kommunikationsuniverser gennem A/B-testning af kampagner og dialoger for maksimalt udbytte.

  • Med Broadcast kan du engagere dine kunder. Send dem meddelelser i realtid, planlæg dialogkampagner for optimeret brugerkommunikation, og skab en ensartet kunderejse på tværs af flere indgangs- og kontaktpunkter.

  • Xenioo Database - opbyg din egen database, synkroniser data gennem nemt eksport og import via API, og gør dine Chatbots inteligente!

  • AI & NLP – Skab en personlig og menneskelig dialog med dine kunde og brugere via naturtro Chatbots samtaler ved at udnytte AI & NLP. Opbyg din AI manuelt eller indstil automatisk træningstilstand for at holde samtalerne med kunderne ubesværet, gnidningsfri og flydende.

  • Conversational modulet lader en Service Agent drive Omnichannel chats i et interface. Personen kan kommuniker med slutbrugerne via tekst, vedhæftede filer, tags og meget mere på alle dine kunders fortrukne kanaler.

Conversational AI Chatbot Platform

Udnyttelse af den kunstige intelligens

  • NPL motoren: Xenioo har en kraftfuld NPL motor, der understøtter komplekse og flersprogede udtryk, herunder enheder og synonymer. Opretter hensigter og chatflow baseret på brugerinput.

  • AI træning: Opret intentioner og ytringer, træn din chatbot, kontroller samtaleresultaterne og forædl læringsprocessen.

  • Integrationer: Xenioo chatbots kan problemfrit bruge Dialogflow og IBM Watsons banebrydende NPL funktionalitet i enhver chatbot applikation og på enhver kanal.

Chatbot AI

Omnichannel Chatbot Platform

Xenioo Chatbot Platform kan automatisere samtaler mellem virksomheder og forbrugere på tværs af en lang række forskellige kanaler.

Beedo boop bop beeda beep boop!

Med Xenioo Chatbot Platform kan du automatisere samtaler mellem virksomheder og forbrugere på tværs af en lang række forskellige tekst- og talekanaler.

En Xenioo Chatbot kan aktiveres på alle almindelige kanaler uden begrænsninger.

Du kan let og ubesværet integrere din Chatbot med ethvert komponent, du har på hver platform. Du vil med sikkerhed opleve den samme fleksibilitet og funktionalitet på alle kanaler med Xenioo.

Håndter alle kanaler på en platform og aktiver dine Xenioo Chatbots:

WhatsApp, Instagram, Facebook Messenger, hjemmesider, Telegram, SMS, RCS, Google Business Messages, Discord, Slack, Microsoft Teams, Amazon Alexa, Telefoni, Google Home Assistant eller lige præcis den kanal du ønsker gennem Xenioo Standard Connectors og API!

Natural language processing & Artificial intelligence

Xenioo har en kraftfuld indbygget NLP Engine, der understøtter komplekse og flersprogede udtryk, herunder enheder og flere niveauer af synonymer.

Opbyg Xenioo's dialog evner og opret Chat Flows baseret på brugerinteraktioner eller oplæring.

Hjælp Xenioo ved at oprette situationsafhængige svar, formuleringer og udtryk. Træn din Chatbot, tjek samtaleresultater og forædl indlæringsprocessen. Det er let at skabe en næsten menneskelig Xenioo Chatbot, der brillere i enhver kundedialog og situation!

Integrationer

Xenioo Conversational Chatbot Platform Chatbots kan på gennemsigtig vis anvende den banebrydende NLP funktionalitet fra Dialog Flow og IBM Watson i enhver Chatbot applikation på enhver kanal. Overfør let din knowhow fra andre Chatbots til Xenioo og få en 360° Chatbot og kommunikationsløsning.

Xenioo tilbyder talrige prædefinerede handlinger og triggers, der nemt kan integreres med eksterne tjenester som MailChimp, ActiveCampaign, SendGrid, Zapier, MarketingPlatform og utallige andre velkendte systemer.

Det har aldrig været så enkelt at integrere dine Chatbots med CRM, ERP eller andre Backend systemer. Med Xenioo kan du integrere din Chatbot med ethvert system, der kan kommunikere via moderne HTTP RESTful opkald.

Design, implementér & analysér samtaler på flere kanaler med vores Chatbot platform

Skab fyldestørende dialoger på tværs af flere forskellige kanaler og kommunikationsbehov med simpel og brugervenlig opbygning!

Xenioo Conversational Platform ist die All-in-one-Plattform für Kundenservice und Broadcast

Xenioo Conversational Chatbot Platform Use Cases

Xenioo Conversational Chatbot Platform giver dig mulighed for at automatisere forskellige kommunikationsstrømme, kunderejseprocesser og hele kundedialoger, hvilket reducerer manuelle opgaver og håndtering af live support betydeligt.

Automatiserede processer

Den let konfigurerbare og fleksible Chatbot svarer automatisk på indgående beskeder. Xenioo Chatbot kan hurtigt reagere og indgå i en meningsfuld og avancerede samtale og løse udfordringer, samt øge kundeengagementet.

Skab en personlig kunderejse, der driver sig selv automatisk.

LINK Mobility - Happy young woman sitting on the couch at home and using her smartphone

Automatisk opsamling af permissions

Med klar-til-brug GDPR compliant Opt-In formularer kan du nemt indsamle kundedata, permissions og de informationer du har brug for.

Tilbyde dine kunder og brugere individuelle QR koder for at gøre det særligt nemt for dem at kontakte dig eller interagere med indhold.

LINK Mobility - Young man sits in front of his laptop and uses his smartphone at the same time

Gnidningsfri og automatiseret kunde service

Dine kunder og brugere forventer, at din virksomhed er tilgængelige alle timer i døgnet. Driv support og kunde service på deres foretrukne kanaler, såsom SMS, Instagram, WhatsApp, Messenger, Web Chat, Viber og mange flere.

Automatiser dim kundesupport, og forbedr tilfredsheden og fastholdelsesgraden og spar tid samtidig.

LINK Mobility - Young woman is out on the street and uses her smartphone to remotely control a messaging campaign

GDPR, Datasikkerhed & Compliance

GDPR
LINK arbejder i overensstemmelse med GDPR reglerne. ​LINK platforme er under konstant kontrol af databeskyttelsesansvarlige. ​Vores løsninger er bygget og designet med datasikkerhed i fokus. ​Vi anvender ekstern sikkerheds testning for at sikre det maksimale beskyttelsesniveau af data. ​

Datasikkerhed
LINK's mål er at sikre tilgængelighed, integritet og fortrolighed for vores platforme. ​Vi opererer i tier 3-certificerede datacentre med redundante forbindelser, begrænset fysisk adgang, videoovervågning, brandsikring og NOC-overvågning døgnet rundt.​ Vi følger bedste praksis for informationssikkerhed, som er beskrevet i ISO 27001 standarden.​

Compliance
LINK overholder gældende love, regler, relevante internationale retningslinjer og høje etiske standarder. ​Vi respekterer værdierne i FN's mål for bæredygtig udvikling (SDG), de 10 principper i FN's Global Compact og OECD's retningslinjer for multinationale virksomheder.​ Vi følger bedste praksis for Compliance Management, som er beskrevet i ISO 19600 standarden. ​

Vi passer godt på din data!

GDPR, Datasikkerhed & Compliance LINK Mobility

Xenioo Conversational Chatbot Platform FAQ

Hvad er en AI Chatbot?

Kan jeg integrer Xenioo ind på min hjemmeside og i min app?

Kan Xenioo Conversational Platform Chatbot dansk?

Hvad er fordelene ved AI Chatbots?

Hvordan bruger virksomheder Chatbots

Kontakt os

Vil du have mere information om, hvordan vores kommunikationsprodukter kan hjælpe din virksomhed, eller er du interesseret i at modtage et skræddersyet tilbud? Kontakt os i dag - vi ser frem til at høre fra dig!