Kontakt os

Get in touch

We would love to hear from you and discuss your needs. Let us know how to reach you and we will contact you
  • Beskyttet af reCAPTCHA.
    Google Privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Kontakt os

Tager jeres nuværende kommunikationskanaler udgangspunkt i kundens foretrukne medie?

18 februar 2020
Del:
  • Hvordan kommunikerer du med dine kunder?
  • Tager jeres nuværende kommunikationskanaler udgangspunkt i kundens foretrukne medie?
  • Får du den nødvendige feedback fra dine kunder kunder?

Dét at kommunikere med kunder er en af de vigtigste opgaver inden for marketing – det gælder både i store og små virksomheder. Det handler om at få det rigtige budskab ud til den rette kunde, på det rette tidspunkt..

Hvis du kunne løse alle ovenstående problemer via én platform; en platform, der tillader din kommunikation at tage udgangspunkt i dine kunders foretrukne medie og ikke mindst målretter, så det matcher den specifikke kunde – ville du så springe ud i det?

Mange store og små organisationer gør det allerede i dag. De er gået fra konventionel envejskommunikation til øget interaktion og målrettede kundedialoger. Realtids dialoger mellem virksomheder og kunder er således kommet for at blive. Kommunikation behøver ikke længere at være informativ og envejs – du kan nu både være informativ og samtidig lægge op til interaktion.

Reducér dine omkostninger og øg samtidig kundetilfredsheden

LINK Mobility er førende indenfor mobilkommunikation. Vi muliggør samtalebaseret kommunikation mellem virksomheder og kunder ved at hjælpe dem med at kommunikere i realtid, og udleder dermed merværdi gennem minimale ressourcer. Ved at reducere dine omkostninger via mobilkommunikation går du heldigvis ikke på kompromis med kundetilfredsheden – ofte endda tværtimod.

LINK Conversation integrerer alle dine kommunikationskanaler (SMS-beskeder, Webbeskeder, Facebook Messenger og WhatsApp) til én samlet og effektiv kommunikationsplatform, der dermed tager udgangspunkt i kundens foretrukne kommunikationsflade.

LINK Conversation omfavner tidens konstant udviklende kommunikationskanaler i en og samme løsning. Via en multi-channel kundeoplevelse hjælper vi virksomheder med at komme i kontakt med flere kunder og dermed at simplificere beskeder og beriger kundesamtaler.

Vil du vide mere om vores platform til SMS-Marketing? Kontakt os i dag for en gratis demo.


Mere inspiration

Andre sites