Den aktuelle situation ændrer måden vi interagerer med hinanden. Kommunikation og teknologi er nøglen til alt, hvad vi gør, og mange virksomheder er udfordret på dén front. Hvis du har brug for nye måder at kommunikere med dine medarbejdere, eller forsøger at nå dine kunder via mobilen, så kommer vi i denne blog med konkrete tips.
SMS er en af de mest foretrukne kommunikationskanaler grundet en åbningsrate på 98%. Derudover læses 90% af SMS-beskeder inden for 3 minutter, hvilket gør det særligt effektivt til kritisk og presserende information. Nedenfor har vi samlet nogle praktiske eksempler på at bruge SMS som kommunikationskanal.
Vores LINK SMS Gateway er en moderne og pålidelig platform, der hjælper dig med at kommunikere hurtigt, nemt og effektivt med global dækning. Vi understøtter både envejs- og tovejskommunikation. Her er 5 forskellige måder, hvorpå du kan komme i gang:
Når dine kunder sender SMS’en modtager de et autogeneret retursvar, og de er herefter tilmeldt din SMS-liste i systemet.
Vil du vide mere om vores platform til SMS-Kommunikation? Kontakt os i dag for en gratis demo.