Kontakt os

Get in touch

We would love to hear from you and discuss your needs. Let us know how to reach you and we will contact you
  • Beskyttet af reCAPTCHA.
    Google Privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Kontakt os
BLOG

Sådan bliver du mobilklar til Black Friday & Cyber Monday

28 oktober 2021
Del:

Hvis Black Friday var en sportsbegivenhed, ville det blive betragtet som et triatlon i detailbranchen. I de senere år er det kommet til at repræsentere massiv vækst for detailhandelen, rejser og gæstfrihed. Dette har givet et problem for butikker, der råber på at blive hørt over konkurrencenstøj. Blot at udsende enorme mængder af reklamer på e-mail, bombning af websteder med bannerreklamer eller udskrivning af flyers vil sandsynligvis blive til hvid støj midt i detailhandlere, der forsøger at stjæle rampelyset. Der er én metode, der skærer gennem rodet – mobilebeskeder! Men der er en kunst at gøre det godt. I dette blogindlæg vil vi forklare ‘the ins and outs’ af mobilebeskeder for, at udnytte de muligheder, Black Friday tilbyder din virksomhed. Selvom der ikke er meget lys mellem Black Friday og Cyber ​​​​Monday med hensyn til onlinerabatter, kommer Cyber ​​​​Monday frem ifølge de seneste Salesforce-tal, med omkring et procentpoint af rabatter, der adskiller dem. Når man tænker på, at Cyber ​​Week samlede 270 milliarder dollars i globalt salg i 2020, en stigning på 36 % i forhold til det foregående år, er forskellen enorm.

Bliv personlig i en kommercialiseret verden

For at være klar, er mobilebeskeder ikke blot personlige tilbud baseret på smarte data, afledt af rige kundeprofiler. Virksomheder har været der og gjort det. Forbrugerne reagerer på personlige kampagner, der giver gode tilbud, især når tonen er venlig og velkendt. Så hvordan kan dette opnås i det kommercialiserede marketinglandskab?

WhatsApp er kommunikationsvalget for over 2 milliarder brugere i over 180 lande. Dens end-to-end-kryptering har gjort den til den bedste beskedtjeneste mellem venner og familiemedlemmer. At kombinere en personlig rabatkode kun for WhatsApp til loyale kunder, der har registreret sig på en WhatsApp VIP-liste (til gengæld for en ekstra rabat), er et sikkert bud for at få dit budskab, mens du opbygger kundeloyalitet. Brug af kundens fornavn skaber et niveau af personalisering, som en e-mail-overskrift ikke har. Hvornår har du sidst prioriteret en e-mail frem for en personlig besked på mobilen? Ikke mange forbrugere sidder og venter på, at modtage en e-mail.

Opbygning af relationer før Black Friday

At vedligeholde og pleje et kunderelation er en nuanceret opgave. Det betyder at være tilstede for dem før, under og efter deres købsrejse. Ved at bruge deres foretrukne kommunikationsmetode – for eksempel SMS, WhatsApp, eller en tredje kanal – betyder det, at de har dit kundeserviceteam blandt deres nærmeste venner. WhatsApp Business API tillader denne problemfri kommunikation, der udvider og udvikler din kommunikation baseret på kundedialog.

WhatsApp tilbyder kundepleje og meddelelser og har for nylig aktiveret flere typer meddelelser, som er en game-changer for markedsføring. Den nye type beskeder er designet til, at hjælpe virksomheder med at tilbyde større holistisk support til kunderne gennem deres kunderejser, samt åbne op for flere nye muligheder for marketingafdelingen. Tænk produktanbefalinger baseret på en kundes købshistorik eller blide påmindelser om en forladt kurv på din webshop. Det betyder, at virksomhed og kunder nu kan indlede samtaler på en rullende basis, der skaber dybere, mere meningsfulde relationer uden besværlige valideringsprocesser, hvilket reducerer kravene til dit team.

Med den forventede volume under Black Friday-weekendens store shopping-begivenhed har detailvirksomheder brug for al den hjælp, de kan få gennem de mange stadier af forbrugernes købsproces på netop disse dage. At bruge WhatsApp Business eller SMS-beskeder til, at udføre de tunge løft gør denne opgave meget lettere.

SMS til at kommunikere på Black Friday

Der er forskellige måder, du kan begynde at sende SMS til dine kunder på. Vores LINK SMS Gateway er en moderne og pålidelig platform, der hjælper dig med at kommunikere hurtigt, nemt og effektivt med global dækning. Vi understøtter både envejs- eller tovejskommunikation, som du nemt kan få adgang til enten via API-forbindelse eller gennem en sikker og dedikeret portal.

Seks måder LINK kan hjælpe dig med at kommunikere med dine BlackFriday-kunder:

Send SMS

Du kan bruge SMS til notifikationer, hastebeskeder eller til kommunikation, du skal sørge for, at komme igennem hurtigt. Du kan vælge at sende en simpel SMS, begynde en dialog eller at bruge yderligere funktioner til at øge trafikken, svarprocenten eller loyaliteten. læs mere her!

Beløn kunder med kuponer

Beløn dine kunder med mobilekuponer via LINK Coupon for, at øge kundeloyaliteten og skabe mere trafik til din butik eller webshop. Der er ikke behov for tekniske færdigheder eller integrationer, og du kan tilpasse løsningen til din virksomhed. Når du har sendt kuponerne, kan du nemt spore ydeevnen med avanceret filtrering. Forbrugere indløser SMS-kuponer 10 gange mere end andre typer kuponer. læs mere her!

Start en samtale

Brug LINK Conversation til, at berige din kommunikation og kundedialog. Da det er integreret i LINK Flow, kan du oprette samtalebeskedstrømme, der skal sendes ud. Du kan oprette brugervenlige chats og engagere dig med kunder i den rigtige kanal. Du kan integrere løsningen til OTT-kanaler som WhatsApp. Det er perfekt til at levere det rigtige indhold og tilbud på det rigtige tidspunkt, udvider salget, øger salget, krydssalg og gensalg, hvilket øger konverteringsraterne. Lær mere her!

Send faktura på SMS

Ved at bruge LINK Mobile Invoice kan du skifte fra papirfakturaer til en mere effektiv betalingsmetode. Du kan opkræve dine kunder for øjeblikkelig betaling og få betalt hurtigere. Du kan bruge det til enhver form for betaling som begivenheder, anmodninger og opladning af digitale tjenester. Lær mere her!

Opret forbindelse til dine kunder via WhatsApp

Whatsapp vokser som kommunikationskanal rundt om i verdenen også i norden. Du kan nemt få adgang til WhatsApp Business gennem vores API og begynde at kommunikere med dine kunder. Mange mennesker foretrækker at kommunikere og engagere sig med forretninger gennem WhatsApp, hvilket betyder, at du kan styrke din kundetilfredshed ved at bruge det. Lær mere her!


Mere inspiration

Andre sites