Adobe Journey Optimizer har en kundeprofil i realtid, der integrerer data fra hele kundeoplevelsen, udover almindelig marketingdata. Systemet opfanger også data efter aktivitet fra kundeinteraktioner og adfærd, samt forretning relevant data til at optimere kunderejser i realtid. Hver enkelt kunde har således en helt unik kunderejse, som er defineret til deres eget tempo.
Du kan se en positiv indvirkning på kunderoplevelsen ved, at kommunikere i realtid med det rigtige budskab, på den rigtige kanal og i det rette format.
Med den høje tilpasningsevne og fleksibilitet i LINK Mobility Omnichannel Messaging API skaber integrationen mulighed for, at prioritere en foretrukken kommunikationskanal (RCS, SMS, Viber mf.) for Adobe Journey Optimizer-brugeren. Denne prioritering baseres på mobiltelefonkompatibilitet og/eller brugernes præferencer. Brugere kan også deltage i både envejs- og tovejssamtaler.
Kundernes præference for bestemte kommunikationskanaler har aldrig været så fragmenteret som i dag.
Denne integration giver reel værdi for dig, der ønsker at bruge LINK Mobility til messaging sammen med de mange muligheder i Adobe Journey Optimizer.
Synergien åbner nye muligheder for virksomheder, der drager fordel af ekspertisen fra Adobe og LINK Mobility.
For mere information, kontakt os venligst.