Kontakt os

Get in touch

We would love to hear from you and discuss your needs. Let us know how to reach you and we will contact you
  • Beskyttet af reCAPTCHA.
    Google Privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Kontakt os

LINK Mobility bliver CPaaS klar

25 august 2020
Del:

LINK Mobility lancerer en opgraderet version af deres Common Gateway Infrastructure (CGI) platform, hvilket gør den fuldt ud CPaaS klar

Den nye version af CGI giver kunderne mulighed for at bruge en lang række kanaler til A2P- og P2A-applikationer, herunder Google Verified SMS, Viber, RCS og WhatsApp.

Under Covid-19 er platformen blevet brugt af flere regeringer og mobiloperatører til at kommunikere med et stort antal kunder. I de første dage af Covid-19 sendte vi over 27 millioner tekstbeskeder i Europa. Regeringer var i stand til at give opdateringer til deres borgere i løbet af denne kritiske tid, og virksomheder var i stand til at holde kontakten med kunderne trods krisen. I løbet af de sidste par måneder kunne den nyeste version af CGI sende avanceret mobiloprettet og mobiltermineret trafik til 220 lande inklusive SMS, RCS, WhatsApp for Business, Google-verificeret SMS og Viber. Dette betyder, at regeringer og organisationer kunne nå deres målgrupper mere effektivt og på deres foretrukne kanaler.

LINK Mobility fortsætter med at implementere yderligere CPaaS-funktionaliteter

CPaaS - LINK MobilityLINK’s administrerende direktør, Guillaume Van Gaver, siger, ”Corona-krisen fremskynder ikke kun behovet for at øge institutionernes og virksomhedernes digitale kapaciteter, men den kræver også en stigning i kommunikationen med borgere og kunder. Dette er grunden til, at vi er glade for at samle vores omnichannel-kapaciteter og tilbyde vores kunder flere måder at nå ud til deres målgrupper. Vi er også glade for at øge vores investeringer i nye funktioner til vores nuværende brede vifte af platforme til støtte for vores kunder i en lang række brugssager. ”

For at understøtte mærker under genåbningen af samfundet brugte vi RCS til at øge svarprocenten for slutkunder såvel som WhatsApp til kundeservicebrug.

I 4. kvartal 2020 fortsætter LINK Mobility med at implementere yderligere CPaaS-funktionaliteter, f.eks. Facebook Messenger, og lokale markeder til mæglingssystemet leveret af Digital Route og faktureringssystem leveret af Cerillion.

Andre sites