Jernia tager et skridt mod digitalisering ved at flytte sin kundekommunikation over på mobilen
Jernia AS er en landsdækkende detailkæde med 139 fysiske butikker fordelt over hele Norge samt online shopping www.jernia.no. Jernia sælger en bred vifte af kvalitetsprodukter med fokus på udstyr og løsninger til køkkener, værktøj, hus og have.
“Vi har valgt LINK Mobility´s kundeklub koncept til mobilen, fordi systemet er fleksibelt og har en simpel brugergrænseflade. Derudover ser vi, at LINKs position i forhold til fremtidige løsninger og kanaler er meget spændende. Vi ser frem til at komme i gang med brugen af systemet, og vi er overbeviste om, at LINK Mobility opfylder vores forventninger”, siger Trygve Haldorsen, Marketing Manager Jernia AS.
LINK Mobility er Europas førende inden for mobilkommunikation og mobiltjenester, der specialiserer sig i løsninger til digitalisering og forenkling af processer. En af disse løsninger er LINK Mobility’s kundeklub og loyalitetsløsninger, der gør det muligt for virksomheder at tilbyde deres kunder et loyalitetsprogram, der bruges direkte på mobiltelefonen.
“Vi er glade for, at Jernia har valgt LINK Mobility som partner og leverandør af digitale kommunikationsløsninger. Vi er overbeviste om, at dette partnerskab vil gøre det muligt for Jernia at være innovativ i sin mobile interaktion og kommunikation med kunderne, siger Jan Tore Kjær, direktør Marketing & Salg hos LINK Mobility AS.
For yderligere information og spørgsmål:
LINK Mobility AS
Jan Tore Kjær
Direktør Marketing & Salg
+47 9595 3000
jan.tore.kjar@linkmobility.com
Jernia AS
Trygve Haldorsen
Markedsføring
+47 480 92 455
trygve.haldorsen@jernia.no