LINK Mobility (LINK) rapporterer i dag en stærk omsætningsvækst på 37% til NOK 1.112 millioner i tredje kvartal af 2021 inklusive opkøbte enheder. LINK har også styrket sin tilstedeværelse i CPaaS-markedet og har samtidig bevaret sin position som en af de førende udbyder inden for mobilkommunikation.
Der har været en større efterspørgsel efter CPaaS-løsninger, da LINK’s løsninger giver muligheder for større kundeengagement. Disse krav bliver imødekommet gennem LINKs Go-To-Market (GTM) strategi, som omfatter udrulning af selvregistreringsplatforme (SSU), samt et voksende globalt partnernetværk.
LINK’s nylige opkøb af Message Broadcast i USA er begyndelsen af opkøb uden for Europa og skaber yderligere grundlag for nye M&A-aktiviteter i USA.
LINK blev også udnævnt til etableret leder i det globale CpaaS-marked i Juniper Research‘s nye rapport ‘CPaaS Competitor Leaderboard’ i dette kvartal. Leaderboardet fremhæver klart LINK’s førende position i branchen.
“Vi er meget glade for, at kunne rapportere om stærk vækst og højere marginer i kvartalet, hvilket afspejler tiltagende opkøb og vores ekspansion til USA. Forbedret aktivitet på de fleste markeder og det nye fodfæste i USA understøtter både organisk vækst og giver yderligere M&A-muligheder.” – fortæller Guillaume van Gaver, CEO for LINK.
Læse den fulde LINK Mobility Q3 2021-rapport her.