LINK Mobility (LINK) rapporterer i dag en omsætningsvækst på 24 % til 1.174 millioner NOK i første kvartal af 2022. Den organiske vækst i omsætningen i fixed currency var 15 % og inden for det mellemfristede mål for omsætningsvækst.
LINK oplever fortsat øget efterspørgsel efter avancerede CPaaS-løsninger og har foretaget betydelige go-to-market (GTM) investeringer i løbet af de sidste to år. GTM-strategien omfatter udrulning af self-sign-up (SSU) platforme, yderligere udvidelse af partnernetværket og et fortsat fokus på LINK’s unikke lokalt tilstedeværende salgsstyrke og kundeservice på lokale sprog.
A2P-beskeder bliver transformeret til samtale CPaaS-kommunikation, og LINK har opnået en stærk position i hurtigt voksende segmenter gennem opkøb af chatbot-løsningen Xenioo og teleudbyderen Tismi. De nye avancerede automatiserede samtaler og stemmeløsninger tilbyder attraktive krydssalgsmuligheder til europæiske og amerikanske kunder.
“Vi er glade for at kunne rapportere stabil organisk vækst i overensstemmelse med vores mål. I kvartalet oplevede vi trækkraft på vores unikke GTM-strategi og oplevede øget brug af avancerede beskedløsninger. Vores voksende globale kundebase og rige use case-bibliotek placerer LINK ideelt til at accelerere efterspørgslen fra A2P mod CPaaS”, fortæller Guillaume Van Gaver, CEO for LINK Mobility.
Læs hele LINK Mobility Q1 2022-rapporten her.
LINK Mobility er Europas førende leverandør inden for mobilkommunikation med speciale i Messaging, Marketing Automation, SMS Gateway, digitale tjenester og intelligent brug af data. LINK er noteret på Oslo Børs, se vores Investor Relations her.