Kontakt os
Kontakt os
BLOG

3 grunde til at opkræve via mobilfaktura

23 september 2020
Del:

Konvertér dine faktureringer til mobilen, få hurtigere betaling fra dine kunder og optimér dit cashflow!

Med dagens digitalisering øges presset på virksomhederne, og en stor udfordring er at gøre betalingsrejsen nemmere og hurtigere for dine kunder.

Med LINK Mobile Invoice kan du sende betalingsanmodninger via SMS, og lade modtageren betale sin faktura direkte på mobilen via en række forskellige betalingsmetoder. Vi genererer en unik betalingsside med dit firmalogo, farver samt korrekte faktureringsoplysninger og sender en SMS til fakturamodtageren. Du kan enten uploade lister med alle betalingsoplysninger i vores webportal og lave manuelle udsendelser, eller integrer med vores betalings-API.

Analyser viser, at mangel på betalingsmuligheder reducerer betalingsoplevelsen, og derfor tilbyder vi flere forskellige betalingsmetoder. Med vores mobilfaktura kan du opkræve via bankoverførsel, kreditkort eller via Mobile Pay. Når fakturaen er betalt, sender LINK Mobile Invoice alle oplysninger tilbage til din virksomhed eller dit økonomisystem.

1. Hurtigere betaling

En åbenbar fordel ved mobilfakturaer er, at en SMS læses hurtigere end meddelelser i andre kanaler. 87 % har deres mobiltelefon på sig døgnet rundt, og 90 % læser deres SMS’er inden for 3 minutter. Kunden modtager således din faktura hurtigere, og der er større chance for, at betaling sker til tiden.

2. Kortere behandlingstid

Ud over den hurtige betaling sparer du tid – og penge – på håndteringen af ​​dine mobilfakturaer. Du kan automatisere udsendelserne ved at planlægge dine forsendelser, og dine supportproblemer for mistede papirfakturaer reduceres takket være kunden, der har fakturaen direkte på mobilen.

Kundeservicemedarbejdere kan endda gensende fakturaer over SMS via webportalen mens kunden behandles over telefonen. Ved at forkorte processen til behandling af fakturaer og samtidig forenkle betalingsprocessen for kunden, sparer du tid og penge.

3. Enkel og direkte feedback

Via vores service får du adgang til et webbaseret dashboard, hvor du får en klar oversigt over antallet af sendte fakturaer, åbningsrater og betalinger. Her kan du nemt følge kundens betalingsrejse og analyserer dig frem til hvordan dit betalingsflow optimeres. Alle data om betalinger kan også sendes via API direkte til dine egne systemer.

Ønsker du hjælp til at strømline faktureringsprocessen og få hurtigere betaling? Kontakt os.


Mere inspiration

Andre sites