Kontakt os

Get in touch

We would love to hear from you and discuss your needs. Let us know how to reach you and we will contact you
  • Beskyttet af reCAPTCHA.
    Google Privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Kontakt os
BLOG

Insparya bruger WhatsApp Business Solution og SMS-beskeder til at forkorte deres kundes købsproces og øge ROI med mere end 1000%!

7 juli 2021
Del:

Insparya blev grundlagt af Paulo Ramos i samarbejde med Cristiano Ronaldo. De udvikler værktøjer, der muliggør kontinuerlig udvikling af hårtransplantationsprocessen. De er en klinisk gruppe udelukkende dedikeret til diagnose, behandling og forskning indenfor alopeci (hårtab) med klinikker i Portugal og Spanien. Insparya har revolutioneret hårtransplantation og genopbygning ved at stille deres sofistikerede teknologi til rådighed. Insparya har store ambitioner om, at dele deres teknologi med hele verden og har i øjeblikket 5 klinikker i Portugal, 2 i Spanien (3. klinik åbner slutningen 2021) og en klinik i Italien.

LINK Mobility er glade for at tale med Insparya om deres nyimplementerede brug af WhatsApp Business API og LINK SMS Gateway, samt at høre om nogle af de store fordele, løsningerne har skabt. Du kan nedenfor læse uddrag fra en snak om de værdier, som Insparya får gennem samhandel med LINK Mobility.

1) Kan du fortælle os, hvorfor I valgte at arbejde med LINK og også lidt om, hvordan I rent faktisk bruger vores produkter?

Vi har arbejdet med LINK Mobility i næsten 5 måneder. Vi besluttede at vælge LINK som udbyder, fordi I er pålidelig og har meget kraftfulde og veldokumenterede integrations-API’er. Vi bruger LINKs produkter til at forkorte vores kunders købsproces ved gennem information fra vores patienter via WhatsApp, så vores kliniske team kan stille en online diagnose.

 

2) Vi ved, at det stadig er tidlige i processen – men hvilken succes har I set med kampagner, som I hidtil har kørt?

Vi har kun brugt WhatsApp Business API i to måneder, og vi har allerede været i stand til at oprette forbindelse til mere end 2.700 potentielle kunder og modtage de nødvendige oplysninger fra over 50% af dem. Fra disse 50% genererede vi 70 nye kunder, hvilket resulterede i en positiv ROI på mere end 1000%.

Vi omorganiserede også vores kontaktcenterteam mere effektivt og tildelte to personer til at arbejde fuldt ud med LINKs WhatsApp-løsning med vores kontaktcenterteam.

For nylig har vi lanceret muligheden for at sende SMS ved hjælp af LINKs API. Det betyder, at vi har et komplet værktøj, der giver alle i kontaktcenteret mulighed for at sende personligemeddelelser og prædefinerede beskeder direkte ind i kundens mobiltelefon.

Når det kommer til andre resultater, var vi i stand til at:

  • Reducer personaleomkostningerne, da vi nu har brug for færre callcenteragenter for at nå de mål, der er sat.
  • Centraliser vores virksomheds WhatsApp-kommunikation i en app i stedet for flere telefoner med forskellige WhatsApp-numre.
  • Standardiser Insparyas meddelelser til vores leads ved at oprette personlige skabeloner og foruddefinerede svar.
  • Evaluer kontaktcenterets ydeevne ved konstant at kontrollere samtaler. Dette giver også vores marketing- og it-afdelinger mulighed for at bruge feedbacken til at finde muligheder for forbedringer.

3) Hvad vil I gerne se mere af?

Det ville være dejligt, hvis vi kunne forkorte erhvervelsestragten endnu mere.

4) Hvordan har COVID påvirket Insparya og har evnen til at kommunikere via WhatsApp hjulpet under pandemien?

COVID betød, at vi havde brug for at øge vores onlinekanaler, men det har ikke påvirket vores samlede salg. WhatsApp er et effektivt kommunikationsværktøj, som vi mener har hjulpet mange mennesker med at holde kontakten med Insparya i disse vanskelige tider.

5) Hvordan sammenligner WhatsApp med andre kommunikationskanaler, I bruger?

Vi bruger en lang række kommunikationer, lige fra push-mobile notifikationer til e-mail, telefonopkald og fysiske dokumenter. Hver af dem dækker et trin i vores tragt, men WhatsApp er et særligt vigtigt værktøj til at omdanne kundeoplevelsen og kommunikere til kunder på den kanal, de allerede bruger.

6) Hvad har fremtiden for jeres marketingstrategi, og hvor stor rolle spiller mobilkommunikation i denne?

Vi vil altid bevæge os og tilpasse os nye tendenser. Mobil spiller en stor rolle for os, ligesom det vil gøre i alle sektorer, der har brug for øjeblikkelig klientkommunikation.

 

Er du interesseret i at lære mere om, hvordan LINK kan hjælpe din organisation? Kontakt os!

 

Om Insparya

Paulo Ramos, grundlægger af Saúde Viável sammen med Cristiano Ronaldo, under hensyntagen til den succes, der blev opnået i Portugal efter mere end 12 års erfaring, med mere end 40.000 transplantationer udført, beslutter at oprette Insparya. De er en klinisk gruppe, der udelukkende er dedikeret til diagnose, behandling og forskning inden for alopeci med klinikker i Portugal og Spanien. Insparya kombinerer den erhvervede specialisering og et stærkt engagement i teknologisk innovation.


Mere inspiration

Andre sites