Click and Collect er en sammensmeltning af online shopping og oplevelsen i butikkerne. Det er en fantastisk måde, at sikre kontinuitet i de kommercielle aktiviteter i lyset af sundhedsforanstaltninger og lette købsprocessen for forbrugeren. Mange brands, såsom IKEA, Zara og mange andre, benytter løsningen.
Click and Collect fordele både hos kunden og virksomheden. For kunden inkluderer disse:
Fordele for virksomhed:
Kommunikation er nøglen til, at realisere fordelene ved Click and Collect. Kunder skal vide, om produkterne er på lager, og hvad mulighederne er for at erstatte dem, hvis de ikke er. Derudover kan butikkerne have ordrer klar hurtigt – i nogle tilfælde inden for en time! Kunder skal notificeres, når deres ordre vil være tilgængelig, så de kan planlægge afhentning. Efter shopping og afhentning kan du sende kunderne en tilfredshedsundersøgelse for at forstå, hvordan oplevelsen var.
LINK Mobility giver dig mange muligheder for opsætning af Click and Collect og automatisering af din kommunikation:
Kommunikation med kunder på de kanaler, de allerede bruger, betyder en endnu mere bekvem og engagerende oplevelse for dine kunder!
Kontakt os for mere information om, hvordan vi kan hjælpe dig i gang.