Kontakt os

Get in touch

We would love to hear from you and discuss your needs. Let us know how to reach you and we will contact you
  • Beskyttet af reCAPTCHA.
    Google Privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Kontakt os
BLOG

Hvilke initiativer er vigtige? Trends omkring kundeoplevelse som du bør kende.

22 juni 2021
Del:

I vores tidligere artikel om kundeoplevelse talte vi om de fem bedste måder, hvorpå du kan gøre 2021 til året fyldt med kundeoplevelser. Men når det kommer til kundeoplevelse, er der uendelige forbedringsområder. Så hvordan prioriterer du disse initiativer og opretter strukturerede projekter?

Læs vores seneste artikel om kundeoplevelse for tip til, hvordan din virksomhed giver et godt indtryk.

Gartners rapport “Forbedre din kundeoplevelse ved at vide, hvilke initiativer der er vigtigst”, anerkender, at virksomheder ofte påtager sig flere CX-forbedringsprojekter, end de kan styre. Dette fører til forkert tildelte ressourcer, ustrukturerede projekter og fordele for kunder, der ikke er fuldt ud realiserede. Rapporten beskriver en skala bestående af seks kriterier for at score hvert projekt for at hjælpe dig med at prioritere de vigtigste CX-initiativer. Den giver anbefalinger til, hvordan du implementerer denne skala og skræddersy vægtene til hvert af kriterierne baseret på din organisations fokus.

Et af de største kundeoplevelsesprojekter, der blev anført, var “omnichannel / cross-channel customer engagement”, hvor 39% af respondenterne sagde, at dette var i deres fem største CX-prioriteter. Flere og flere virksomheder indser, at det er afgørende, at være i stand til at nå ud til kunderne på de kanaler, de foretrækker, og at have evnen til at skifte kanal uden problemer. Hvis du overvejer omnichannel-engagement som et af dine kundeoplevelsesinitiativer, kan du kontakte os for at se, hvordan vi kan hjælpe dig i gang.

Gartner, forbedre din kundeoplevelse ved at vide, hvilke initiativer der er vigtigst. Daniel Crystal, 17. december 2020

GARTNER er et registreret varemærke og servicemærke tilhørende Gartner, Inc. og / eller dets tilknyttede selskaber i USA og internationalt og bruges heri med tilladelse. Alle rettigheder forbeholdes.


Mere inspiration

Andre sites