Kontakt os

Get in touch

We would love to hear from you and discuss your needs. Let us know how to reach you and we will contact you
  • Beskyttet af reCAPTCHA.
    Google Privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Kontakt os
BLOG

Fordele ved SMS-markedsføring

28 juni 2021
Del:

Der er mange fordele ved SMS-markedsføring, blandt dem er chancen for at kommunikere direkte med kunder. Der er også mange andre vigtige fordele:

  • HØJ ÅBENINGSRATE
    • SMS-markedsføring har en af de højeste åbningsrater der findes – om ikke den højeste. Over 90% af denne slags SMS’er bliver åbnet og 69,1% er læst indenfor de første fem minutter efter modtagelse. Det er meget højere end e-mailmarkedsføring, der ellers er en veletableret del af mange virksomheders marketing- og kommunikationsstrategier. De fleste modtagere er næsten garanteret at se dine budskaber.

 

  • OMKOSTNINGSEFFEKTIV
    • SMS-markedsføring er generelt en god måde at markedsføre din virksomhed på, ofte før du en rigtig god Return of Advertising Spend.

 

  • MOBIL METODE
    • En af de vigtigste principper for markedsføring er at møde dine kunder, hvor de er, og for de fleste moderne forbrugere, der er på deres mobile enheder. SMS-marketing er en sikker måde at nå et flertal af dit publikum på.

 

  • KOMPLETTERER EN STØRRE MARKEDSPLAN
    • Tekstbeskeder behøver ikke at være hele din marketingindsats; SMS marketing fungerer godt i samspil med andre former for markedsføring. For eksempel kan du inkludere links/URL’er til dine sociale medieprofiler, landing pages, i dine SMS-beskeder eller tilbyde en rabatkode, som modtagere kan bruge på dit websted eller i dine butikker.

 

  • KUNDE NÆRHED
    • Da SMS’er er så personlige og permissions kun gives til brands som kunden har tiltro til, kan det øge chancen for, at forbrugerne engagerer sig direkte med dig og din virksomhed. Dette føre til en glad og loyal kunde, som har tendens til genkøb.

Nogle af SMS’ens funktioner:

LINK Mobility’s SMS-markedsføringsløsninger gøre meget mere end at sende tekster. De er markedsføringsløsninger i fuld skala, der hjælper dig med at engagere dig med dit publikum, spore resultater og forbedre din kundeservice. Når du leder efter en sms-marketingløsning, er det forståeligt at ikke vide nøjagtigt, hvilke funktioner du har brug for.

Nedenfor er de funktioner, som vi i LINK Mobility kan hjælpe ​​virksomheder med i forhold til SMS marketing og som finder mest værdifulde i dine strategier:

  • SMS-markedsføringsmulighederne tilbyder nyttige analytics og rapporter om dine kampagner, kontakter og keywords (nøgleord), som du kan bruge til at forbedre fremtidige kampagner.

 

  • Automatiseringsværktøjer, som er nyttige, hvis du regelmæssigt vil sende den samme tekstbesked, f.eks. Tilbagevendende påmindelser.

 

  • Kontaktadministration som er nøjagtige og opdatering af kontaktlister er afgørende for dine kampagners resultater. Hvis din kontaktliste er fuld af gamle numre, modtager kunderne ikke dine beskeder, og dine kampagner lykkes ikke. Hos LINK gør vi det let at tilføje kontakter, importere eksisterende lister og rydde op i lister for at sikre, at kun aktive og relevante numre er inkluderet.

 

  • Tilpasning af beskeder med personlig data er med til at sikre en succesfuld SMS-kampagne, da en personlig indgangsvinkel er en af nøglerne. Der er mulighed for at registrerer kundedata, såsom personens fulde navn, fødselsdag, postnummer mm.

 

  • Drip campaigns er automatiserede kunderejser med handlinger udløst baseret på de betingelser, du har angivet. For eksempel slukkes en velkomsttekst, når en kunde abonnerer; de modtager en takke besked, når de foretager deres første køb med andre udløste tekster, der skal følge.

 

  • Hos LINK Mobility er integrationer til dine systemer i hovedsædet. Vi tilbyder SMS-connectors til mange forskelling Customer Relationship Management og Marketing Automation Systemer. Derudover er der mange muligheder for integration med andre platforme/systemer via API.

 

  • Du har mulighed for at få adgang til Mobil Keywords (nøgleord) og Short Codes, samt vælge og tilpassede ord og spore brugen af ​​disse nøgleord i din kampagne.

 

  • Planlægning er vigtig i en SMS-markedsføring, du er derfor i stand til at planlægge beskeder på forhånd til dine målgrupper.

 

  • Har du brug for kunde-feedback? Undersøgelser af din kundetilfredshed og indsaml let feedback fra kunder med afstemninger og undersøgelser.

Vil du vide mere om, hvordan LINK Mobility kan hjælpe dig med din mobilekampagner? Kontakt os eller læs mere om SMS-kanalen!

LINK Mobility er på Børsen i Oslo, vil du vide mere om vores investor relationer?


Mere inspiration

Andre sites