Kontakt os

Get in touch

We would love to hear from you and discuss your needs. Let us know how to reach you and we will contact you
  • Beskyttet af reCAPTCHA.
    Google Privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Kontakt os
BLOG

Er du rustet til at interagere digitalt med dine kunder?

23 august 2021
Del:

LINK Conversations muliggør automatiseret personlige tovejskommunikation på mobilen med dine kunder!

Tag din kundedialog til nye højder gennem samtalebaseret kommunikation med dine kunder, der skaber merværdi og øger kundetilfredsheden. Flow-byggeren i LINK Conversations giver dig mulighed for at skabe content i et chatbaseret kundeunivers. Opret hurtigt og nemt chat flows til dine målgrupper i et brugervenlig interface. Send en SMS til modtageren med din tekst og en URL til dit nye og spændende kunde chat-univers. LINK Conversations kan hjælpe dig med at nå flere kunder og leads, der hvor de er. Tjenesten forenkler din kundedialog og forbedrer din kommunikation.

Automatiseret tovejskommunikation i et chatbaseret kundeunivers

Fremtiden bliver stadig mere kompleks for virksomheder efterhånden som kommunikationsmulighederne udvides med stadig flere kanaler. Gennem ét API og ét interface kan du nå hurtigt ud til alle dine kunder og nye leads.

  • Opret brugervenlige chats med call-to-actions baseret på en naturlig dialog med kunderne.
  • Brug og styrk din virksomheds brand og design.
  • Få nem adgang til mange forskellige kommunikationskanaler.
  • Vores fallback-løsning sikrer altid at du rammer 100% af din målgruppe.

Anvendelse i Support

Reducer dine supportomkostninger drastisk! Opret et chat-flow, hvor du giver kunden forslag til supportemner, vejledninger i form af billeder eller videoer, informationsmeddelelser eller web-links til ofte stillede spørgsmål. Forøg kundetilfredsheden gennem klar vejledning og god feedback, når kunden støder på problemer og spar penge på samme tid. Sørg for, at kunden får den rigtige hjælp fra begyndelsen, så du undgår lange telefonkøer i supporten!

Anvendelse i marketing og salg

Indsaml data om dine kunders preferencer og send mere præcise kampagner med højere konverteringsrate! Opret et interaktions-flow, hvor kundens valg bestemmer, hvilken kampagne der aktiveres gennem tovejskommunikation. Benyt lejligheden til at lære dine kunder bedre at kende ved at gemme værdifuld information, i Flow kan du opsamle svar – uanset om det er i fritekst eller prædefineret – som du derefter kan analysere i rapporter. Find nye marketingmuligheder gennem multimedie-dialoger med dine kunder! LINK Conversations giver dig også muligheden for at drive hele købsprocesser – fra interesse til gennemført køb.

SMS har en af de højeste åbningsrater sammenlignet med andre kommunikationskanaler, derfor bliver dit chat univers leveret direkte i hånden på dine kunde via SMS. LINK Conversations skaber et interaktivt og engagerende kundeunivers, hvor nøgleordet er dialog!

 

Vil du vide mere om, hvordan automatiseret tovejskommunikation kan skabe værdi i din virksomhed? Kontakt os!

 

LINK Mobility er på Børsen i Oslo, vil du læse om vores investor relationer?


Mere inspiration

Andre sites