Kontakt os
Kontakt os
BLOG

Er du og din forretning klar til genåbning?

18 maj 2020
Del:

Nogle markeder og virksomheder åbner igen de næste uger – er du én af ​​dem? At være i kontakt med eksisterende og potentielle nye kunder er vigtigere end nogensinde. Brug SMS til at give dem retningslinjer, forholdsregler og informere dem om sundhedssikkerhed og åbningstider.

I denne blog kan du læse mere om, hvordan du kommer tilbage til virksomheden ved brug af SMS.

Hvorfor bruge SMS som kommunikationskanal?

Ved genåbning er der en masse information, retningslinjer og forholdsregler både for virksomhederne og forbrugerne. For at sikre, at dine kunder er opmærksomme på retningslinjerne i din butik eller for din service, skal du holde kontakten og sørge for, at de modtager de oplysninger, du sender ud.

SMS er en foretrukket kommunikationskanal for mange forbrugere. SMS har en 209% højere svarprocent end e-mail, hvilket ikke kun betyder, at du har en større chance for at nå dem, men også få svar, hvis du har brug for det. 84% procent har altid deres telefon med sig, og da SMS har en gennemsnitlig åbningsprocent på 98%, sikrer det, at de modtager dine vigtige informationer. I gennemsnit læses SMS inden for 3 minutter. Hvis du har brug for en hurtig ændring af aftalen, betyder det, at du kan nå dine kunder inden for kort tid.

Eksempler på forskellige SMS-beskedtyper

Med SMS kan du sende meddelelser om nye åbningstider, hygiejneforanstaltninger eller generelle retningslinjer for at komme ind i din butik. Her er et par forslag til nyttig information, som kan sendes på SMS:

  • Opdaterede åbningstider.
  • Genåbningsoverblik.
  • Kontaktløse betalingsmetoder.
  • Retningslinjer for ophold i butikken. F.eks. maks antal personer i butikken, hold afstand med 2 meter, desinficering af hænder osv.
  • Hjemmeleveringsmuligheder.

Få mere info ved at læse om LINK Umbrella hér.

Indsaml værdifuld information om dine kunder og deres adfærd

Bed om dine kunders mening og indhent oplysninger om dine kunder, før du åbner. Besøger de din butik eller foretrækker de andre indkøbsmetoder? Eller er du nysgerrig efter, hvordan de oplevede din genåbning. Start en dialog og indsaml data om dine kunder for at skabe øget kundetilfredshed og fastholdelse.

Beløn dine kunder

Brug kuponer sendt via SMS for at tiltrække nye og eksisterende kunder, når du åbner igen. Du kan sende en SMS med en mobilkupon og kombinere det med at sende vigtige oplysninger om din genåbning. Du kan også kombinere indsamling af oplysninger om dine kunder og belønne dem med en kupon for at øge antallet af besøgende i butikken.

Vil du vide mere om vores platform til SMS-Kommunikation? Kontakt os i dag for en gratis demo.


Mere inspiration

Andre sites