10 tips til optimering af LINK Conversations - LINK Mobility Denmark
Kontakt os

Get in touch

We would love to hear from you and discuss your needs. Let us know how to reach you and we will contact you
  • Beskyttet af reCAPTCHA.
    Google Privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Kontakt os
BLOG

10 tips til optimering af LINK Conversations

8 marts 2021
Del:

LINK Conversations er en kommunikationsløsning, der gør det lettere for dig at formidle dit budskab til dine modtagere. Det har en slank og moderne brugergrænseflade med muligheder baseret på forskellige brancher. Værktøjet har tilføjet funktioner som foreslåede svar, fotos, videoer, karruseller og meget mere.

Læs videre for at lære, hvordan du kan optimere dine kundeforhold med LINK Conversations.

1. Gør det let

Rom blev ikke bygget på en dag, og det samme gælder for en perfekt kundedialog. Brug vores Flow builder-værktøj til hurtigt og nemt at skabe en dialogflow. Du får hurtigere forbindelse til dine kunder, og du kan udvikle dine strømme mere dybtgående, efterhånden som du bliver mere fortrolig med værktøjet.

2. Tilpas beskeden

Hvis du har oplysninger om modtageren, såsom fornavn, efternavn og andre relevante ting, kan du nemt flette dette ind i samtalestrømmen. Brugere elsker personlige meddelelser, og det viser, at de er vigtige for dit brand. Desuden sparer det ofte også en bruger fra at skulle bekræfte deres navn, nummer eller e-mail.

3.Brug de data, du indsamler

Ud over at personliggøre meddelelsen med de oplysninger, du allerede har, kan du også stille brugeren spørgsmål. Du kan derefter indstille strømmen til at bruge disse svar senere i samtalen. For eksempel, hvis du indsamler en e-mail-adresse, skriver brugeren sin e-mail og går videre til det næste punkt i strømmen. Inden dette sker, kan du tilføje et yderligere spørgsmål, der bekræfter, at brugeren skrev korrekt: “Du skrev navn@LINKMobility.no. Er dette korrekt? Ja Nej”.

Vidste du? LINK har vores eget dataindsamlingsprodukt, LINK Collect.

4. Hent data fra eksterne systemer

I LINK Flow-webgrænsefladen kan du bruge “data” -noder, som giver dig mulighed for nemt at hente information fra eksterne systemer. Derefter kan du bruge disse oplysninger senere i samtalestrømmen. For eksempel kan det være et link, der henter kundenummer fra deres CRM-system, eller du kan slå kundens adresse op baseret på telefonnummeret. Ved at bruge eksisterende systemer behøver du ikke stille brugeren unødvendige spørgsmål, og i stedet giver det dig mulighed for at fokusere på at opnå det ønskede resultat med samtalen.

5. Opdel beskeden

LINK Conversations har mange unikke funktioner, som du ikke får med almindelig SMS. Her har du muligheden for at bruge fotos eller videoer, foreslåede handlinger, kort og mere. Ingen kan lide at læse afsnit i tekst, så del teksten op mellem billeder og andre interessante funktioner for at holde brugerens opmærksomhed.

6. Ryd op i gamle kampagner

Undgå rod! Du kan slette gamle kampagner for at holde orden og holde styr på aktuelle kampagner. Brug LINK Insight Dashboard til at følge kampagner i realtid og analysere resultater.

7. Planlæg samtalen med kunden på forhånd

Sæt dig ned med en kollega eller ven og øv samtalen med et rollespil. På denne måde finder du hurtigt den bedste måde at opbygge samtalestrømmen på. Du sikrer, at du ikke forvirrer brugere, og du kan forudsige mulige svar, de måtte have. Arbejd med flere forskellige mennesker for at afdække, hvordan brugerne tænker og kan reagere, når de gennemgår dialogen.

8. Bestem målet for din dialog

Før du begynder at få en samtale til at flyde, er det vigtigt at vide, hvad du vil opnå med samtalen. Vil du tilbyde hjælp, sælge et produkt eller planlægge et møde? Baseret på hvad du vil gøre, er der forskellige måder at opbygge en samtale på. Opret et par forskellige strømme for at se, hvilken der synes mest intuitiv for slutbrugeren at implementere. Du skal sigte mod at undgå misforståelser og irritationer, så du når dit mål uden at miste kunder undervejs.

9. Brug alle de værktøjer, du har til rådighed

LINK Conversations har mange værktøjer, du kan bruge til at nå dine mål. Opret et par dialoger for at teste alle de forskellige funktioner, og brug dem derefter i samtaler med brugere. For eksempel er der flere måder at se fotos på. Du kan sende dem en efter en eller forbinde dem i en karrusel.

10. Få betaling

LINK Mobility har flere andre produkter, der kan bruges med LINK Conversations. Du har mulighed for at gennemføre en hel salgsrejse med kunder, der betaler enten via SMS eller vores produkt, LINK Mobile Invoice. LINK Mobile Invoice er indbygget direkte i LINK Flow-webgrænsefladen, så du nemt kan tage ordrer uden selv at udføre det tunge integrationsarbejde med POS-systemer.

Skal vi hjælpe dig med at komme i gang? Du er velkommen til at kontakte os!

 


Mere inspiration

Andre sites