Læs videre for at lære, hvordan du kan optimere dine kundeforhold med LINK Conversations.
Rom blev ikke bygget på en dag, og det samme gælder for en perfekt kundedialog. Brug vores Flow builder-værktøj til hurtigt og nemt at skabe en dialogflow. Du får hurtigere forbindelse til dine kunder, og du kan udvikle dine strømme mere dybtgående, efterhånden som du bliver mere fortrolig med værktøjet.
Hvis du har oplysninger om modtageren, såsom fornavn, efternavn og andre relevante ting, kan du nemt flette dette ind i samtalestrømmen. Brugere elsker personlige meddelelser, og det viser, at de er vigtige for dit brand. Desuden sparer det ofte også en bruger fra at skulle bekræfte deres navn, nummer eller e-mail.
Ud over at personliggøre meddelelsen med de oplysninger, du allerede har, kan du også stille brugeren spørgsmål. Du kan derefter indstille strømmen til at bruge disse svar senere i samtalen. For eksempel, hvis du indsamler en e-mail-adresse, skriver brugeren sin e-mail og går videre til det næste punkt i strømmen. Inden dette sker, kan du tilføje et yderligere spørgsmål, der bekræfter, at brugeren skrev korrekt: “Du skrev navn@LINKMobility.no. Er dette korrekt? Ja Nej”.
Vidste du? LINK har vores eget dataindsamlingsprodukt, LINK Collect.
I LINK Flow-webgrænsefladen kan du bruge “data” -noder, som giver dig mulighed for nemt at hente information fra eksterne systemer. Derefter kan du bruge disse oplysninger senere i samtalestrømmen. For eksempel kan det være et link, der henter kundenummer fra deres CRM-system, eller du kan slå kundens adresse op baseret på telefonnummeret. Ved at bruge eksisterende systemer behøver du ikke stille brugeren unødvendige spørgsmål, og i stedet giver det dig mulighed for at fokusere på at opnå det ønskede resultat med samtalen.
LINK Conversations har mange unikke funktioner, som du ikke får med almindelig SMS. Her har du muligheden for at bruge fotos eller videoer, foreslåede handlinger, kort og mere. Ingen kan lide at læse afsnit i tekst, så del teksten op mellem billeder og andre interessante funktioner for at holde brugerens opmærksomhed.
Undgå rod! Du kan slette gamle kampagner for at holde orden og holde styr på aktuelle kampagner. Brug LINK Insight Dashboard til at følge kampagner i realtid og analysere resultater.
Sæt dig ned med en kollega eller ven og øv samtalen med et rollespil. På denne måde finder du hurtigt den bedste måde at opbygge samtalestrømmen på. Du sikrer, at du ikke forvirrer brugere, og du kan forudsige mulige svar, de måtte have. Arbejd med flere forskellige mennesker for at afdække, hvordan brugerne tænker og kan reagere, når de gennemgår dialogen.
Før du begynder at få en samtale til at flyde, er det vigtigt at vide, hvad du vil opnå med samtalen. Vil du tilbyde hjælp, sælge et produkt eller planlægge et møde? Baseret på hvad du vil gøre, er der forskellige måder at opbygge en samtale på. Opret et par forskellige strømme for at se, hvilken der synes mest intuitiv for slutbrugeren at implementere. Du skal sigte mod at undgå misforståelser og irritationer, så du når dit mål uden at miste kunder undervejs.
LINK Conversations har mange værktøjer, du kan bruge til at nå dine mål. Opret et par dialoger for at teste alle de forskellige funktioner, og brug dem derefter i samtaler med brugere. For eksempel er der flere måder at se fotos på. Du kan sende dem en efter en eller forbinde dem i en karrusel.
LINK Mobility har flere andre produkter, der kan bruges med LINK Conversations. Du har mulighed for at gennemføre en hel salgsrejse med kunder, der betaler enten via SMS eller vores produkt, LINK Mobile Invoice. LINK Mobile Invoice er indbygget direkte i LINK Flow-webgrænsefladen, så du nemt kan tage ordrer uden selv at udføre det tunge integrationsarbejde med POS-systemer.
Skal vi hjælpe dig med at komme i gang? Du er velkommen til at kontakte os!